Tworzymy Twój Wizerunek

Linki Sponsorowane

Celem większości firm posiadających swoje strony internetowe powinno być zaistnienie w świadomości odbiorców. Jedną z naskuteczniejszych metod dotarcia jest zareklamowanie swojej jej bezpośrednio w wyszukiwarce Google.

Istnieją dwa sposoby na wypromowanie się w wynikach wyszukiwania. Jenak jedynym dającym natychmiastowe rezultaty i dużą swobodę zarządzania są linki sponsorowane.

CO TO?

Linki sponsorowane są niczym innym jak płatną reklamą, która imituje naturalne wyniki wyszukiwania w Google. Oznaczona jest zazwyczaj delikatnym żółtym kolorem i prezentowaną w najlepiej widocznych miejscach.

kampanie linków sponsorowanych

SKUTECZNOŚĆ

System jest ten bardzo skuteczny i dopracowany pod każdym względem. Zasięg reklamy może być bardzo precyzyjnie określony (miasto, województwo, kilka miast). Możemy także ustalić dokładne ramy czasowe wyświetlania (weekendy, dni robocze, po 16). Połączenie tych funkcji z dodatkowymi narzędziami badającymi zaangażowanie odwiedzających stronę internetową, pozwala na stworzenie efektywnej kampani przynoszącej bardzo korzystne rezultaty.

Efekty kampani są widoczne natychmiast, ponieważ od razu po skonfigurowaniu i zasileniu budżetu reklama wyświetla się w wyszukiwarce. Klient płaci wyłącznie za efekt – czyli tylko w momencie gdy ktoś zainteresowany produktem/usługą kliknie w link sponsorowany i przejdzie na stronę internetową. Samo wyświetlanie się linków sponsorowanych jest bezpłatne.

Zaawansowany system zabezpieczeń pozwala chronić klientów, przed klikaniem w linki sponsorowane przez nieuczciwą konkurencję.

DZIAŁANIE

Proces budowy kampanii oraz optymalizacji skuteczności wygląda następująco.

  1. Ustalamy budzet kampanii, można przeznaczyć dowolną kwotę
  2. Ustalamy zestaw słów kluczowych (nieograniczona ilość) po których reklama będzie wyświetlana w wyszukiwarce
  3. Konstruujemy treści reklam jakie będą wyświetlane pod każdym słowem kluczowym
  4. Ustalamy limity za pojedyńcze kliknięcie w link oraz dzienne ograniczenie wydatków
  5. Analizujemy szczegółowo zachowanie odbiorców
  6. Maksymalizujemy skuteczność optymalizując słowa kluczowe, treści reklam i stawki za kliknięcie.

EFEKTY

Po zakończeniu każdej kampanii, przesyłane są szczegółowe raporty prezentujące skuteczność kampanii linków sponsorowanych. Można na nich odczytać w po jakich słowach kluczowych strona była najchętniej odwiedzana z podziałem na dni,
jaki był koszt kliknięcia po danym słowie kluczowym, ile odwiedzający spędził czasu na stronie wchodząc po danym słowie kluczowym
oraz wiele innych.

WAŻNE: Przeprowadzając kampanie linków sponsorowanych, można uzyskać bardzo cenne informacje dotyczące preferencji użytkowników.

Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu. Dodatkowo nasi eksperci udzielą cennych porad, jak skutecznie reklamować się nie tylko za pomocą linków sponsorowanych.